Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lördagsmys

Saturday, April 17, 2010

Lördagsmys

Idag har jag och mamsen varit i Eskilstuna och hälsat på mormor och Frasse. Som vanligt bjöds underbar husmanskost... stek, potatis, sås, kokta morötter och kantareller. Äppelkaka och vaniljsås till efterrätt. Med oss hem fick vi varsin liten påse med hemmagjord lingonsylt, äppelmos och kantareller. Lovely!

Fast nuär jag lite rastlös... jag begriper inte hur de gör det. Sitter stilla hela dagarna i tystnad och utan dator eller nåt a t göra. Nu är i.o.f.s min mormor och Frasse ganska aktiva, men ändå. Vi var där vid 11.00 ungefär och åkte väl vid 16.30. Inom den tidsramen har vi inte gjort annat än ätit och suttit still och pratat. Hur trevligt det än må vara, spritter det i benen efter nån timma.


Vid hemkomst gick jag till Ekersch och köpte mig lite lördagsgodis och glass. Det får bli kvällsmålet idag. Det är jag veeeeeerd!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: