Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Walk like an egyptian (mummy?)

Monday, September 14, 2009

Walk like an egyptian (mummy?)


Fick en sån rolig mental bild när jag gick hit. När man löptränar lägger man sig ju till med lite knep när det börjar bli jobbigt, eller när man springer uppför och sånt. Till exempel vinklar lite på fötterna i uppförsbackar för att undvika att minska farten och andas in genom näsan och ut genom munnen osv. Har märkt att jag använder samma tekniker när jag går, även när jag går till jobbet och sånt. Kan tänka att det ser ganska roligt ut för åskådare. Hur som helst fick jag i morse en sån metal bild av att jag flög fram med sån egyptisk gång. Ni vet med händer och armar vinklade i 90 graders vinklar. Så fort bilden dök upp i huvudet var det klippt och jag hade den hela vägen hit... och som olika lustiga karaktärer. Kan tänka att jag såg ännu mer löjlig ut än vanligt när jag gick där och småskratta för mig själv.


No comments: