Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Oh sucky day

Saturday, September 19, 2009

Oh sucky day

Vad många underbara Facebook-applikationer det finns (rolleyes) 18%... jo, tack. Vet inte om det har med tur att göra, men hittills har dagen inte varit speciellt givande. Visst, löprundan i morse gick bra, men i övrigt har dagen varit urtråkig. Det har ju inte gått så långt av den än, men jag ser ingen som helst ljusning, eftersom jag inte kan komma på något skoj att göra. Jag antar min inställning inte är den bästa för att komma på nåt heller. Jag är bitter att jag inte kom i väg till Christian i helgen, som jag tänkt från början.

jag inser ju att jag måste försöka styra upp situationen på något sätt. Det enda jag i nuläget kan komma på är att dra upp på stan och tröstshoppa, så det får det bli. Förhoppningen är att komma hem med nåt som kan förgylla tillvaron lite, som kanske ett par nya mystofflor... eller nån ny elektronisk pryl jag kan pyssla med. Med 18% tur är ju sannolikheten inte stor att jag hittar något, men jag är beredd att ge det ett försök.

No comments: