Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: The Big Bore - en riktigt usel dag

Saturday, September 19, 2009

The Big Bore - en riktigt usel dag

Idag har allt varit fel och tråkigt och jag har bara mig själv och en väldigt kass inställning att skylla. Sen jag kom hem från stan har jag i princip suttit i min soffa och tjurat över att allt är botten. Kommit på en del ideer med saker att göra, men förkastat prick varenda en.

Till sist tog jag mig i kragen och unnade mig en ansiktsmask, ett långt bad med peeling och fotfilande. Nu känns det lite bättre faktiskt... men bara lite.

I mon ska bli allt denna dagen inte varit. Fylld med aktiviteter och energi. Vad och hur har jag inte kommit på ännu, men jag har ju några timmar kvar till söndag.

3 comments:

CiBag said...

Usch, stackars dig! Men den där grodan va iaf klockren, hahaha

Hannastacia said...

Jak, visst va den underbar. inte riktigt passande i sammanhanget, but who cares?

CiBag said...

Att trycka till Coldplay lite är alltid passande ;)