Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Inlägg via telepati

Wednesday, September 16, 2009

Inlägg via telepati

DÄR har vi framtiden. Man kan ju blogga via mobil och mail så varför inte direkt uppkoppling mot hjärnkontoret.

Varje dag har jag så mycket ämnen jag vill skriva om, men innan jag fått det på pränt kommer jag på nåt nytt och tillsist blir det inget av det jag tänkt. Senaste dagarna har jag tex haft otroligt mycket att säga om Försäkringskassans nya regler, Anne Ankas smarta uttalanden och token Gehzali, men det svämmar nästan över och jag kan inte koncentrera mig på ett ämne i taget. Om jag istället för att vänta tills jag kommer till datorn eller mobilen kunde föra över tanken direkt till bloggen hade det varit SÅ mycket enklare.

2 comments:

Eva said...

Men kan faktiskt inte blogga om ALLT ;)

Hannastacia said...

Jooo-o