Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: ICA tänker på mig

Tuesday, September 29, 2009

ICA tänker på mig

Hade en gåva från ICA i brevlådan när jag kom hem idag. En födelsedagspresent... En fryst tårta. Trots att jag vet att alla som fyller (i alla fall jämt) får det, tycker jag faktiskt va lite gulligt faktiskt. Dessutom min allre första 30-årspresent nånsin.

Tack ICA!


Av någon anledning vänder Blogger på bilden när jag laddar upp den, men ni får väl lägga hövve på sne

3 comments:

mamsen said...

Vad gulligt...av ICA alltså, blir man bjuden på söndag eller????

Hannastacia said...

Skulle inte mormor komma med tårta? Slängde just lappen, men jag kan väl fiska upp den igen :D

mamsen said...

För tusan, hämta tårtan... det är ju glass vet ja... gillar till och med undertecknad, annat slisk får vara.. nu ska du utnyttja ICA din toka