Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det är höst

Sunday, September 20, 2009

Det är höst

Tidig morgon är det blött i gräset, gul/oranga löv på marken, kallt om händerna och friskt att andas. Riktigt härligt morgonspring-väder. Känns som hela kroppen fått en genomkörare av friskheten och krispigheten i luften. Nice. Det enda jag har att klaga på är höstsolen, som i sig är härlig, men skitjobbig att få i ögonen.

Jag känner mig mer som mig själv idag. Humöret är bra mycket bättre än igår. Energin är tillbaka och jag har redan hunnit träna, bada, städa och tvättat lite och klockan är inte mer än 11.00. Gött.

Funderar lite på vad jag ska göra härnäst. Trots att jag inte handlade nåt igår, hittade jag faktiskt en tröja på Gina jag funderat lite på om jag inte ändå vill ha. Och ett par skor på Din Sko (kan tyckas jag borde ha alla skor jag behöver vid det här laget, men är det verkligen så att det ens är möjligt?). Har haft ett par bruna stövlar i precis samma modell som var de skönaste nånsin. Orkar inte traska runt på stan idag igen, men jag skulle kunna bara löpa in och köpa i samband med en långpromenad. Stan öppnar ju inte fören om en timma så jag har ett tag på mig att fundera.

No comments: