Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Grumpy ol' lady

Saturday, September 19, 2009

Grumpy ol' lady

Hemma igen. Tomhänt såklart. Inte ett skit kul hittade jag. Jag blir så förbannad. Vet inte vad det är med mitt humör, men det är på botten totalt. Jaja, gjorde ju inte va med en massa stålarsch i alla fall. Inte en spänn faktiskt.

En sak hittade jag dock, men den var för tung och dyr att köpa, men får läggas till önskelistan. En TV. En Samsung, precis som den jag har fast 22 tums och med rött sken under istället för blått. Hur läcker som helst. Har velat byta ut klump-TVn i sovrummet länge. Dels för att den är just klumpig, dels för att den är ful och dels för att jag har spanat in en annan byrå på IKEA länge, som är omöjlig i dagens läge.

Nu hoppas jag mina varma makrillsmackor kan höja upp humöret lite, för så här grinig vill jag inte vara.

7 comments:

CiBag said...

Men usch så tråkigt med en opeppad dag! Unna dig att krypa ner i soffan med ett gäng bra filmer å mycket godis ;)

Hannastacia said...

Jo... fast jag kan ju inte bara ligga i soffan. Jag har total fobi mot att slösa bort någon som helst tid. Sjukligt. Och så är jag otroligt tjock idag också, så nåt godis blir det inte.

CiBag said...

Hmmm! Jag tror INTE du är speciellt tjock idag, Hanna!

Hannastacia said...

Jo, bland det fetaste faktiskt. Ful som stryk också. Försöker mig på en ansiktsmask nu, men Christian säger att risken är större att jag gör masken ful, än att den tar bort min fulhet (han är så peppande kärleksfull min pojk haha)

CiBag said...

Men herregud! Du ska inte lyssna på honom, men d vet du ju redan ;)

CiBag said...

Men herregud! Du ska inte lyssna på honom, men d vet du ju redan ;)

CiBag said...

Men herregud! Du ska inte lyssna på honom, men d vet du ju redan ;)