Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Doomsday is here

Tuesday, September 22, 2009

Doomsday is here

Tandläkaren idag... 15.50 får jag min dom. Jag är skräckslagen.

Tänk om jag måste dra ut varenda tand... kanske operera bort hela käkbenet. Kanske får jag spendera resten av livet med en käkprotes och gurgla munhålan med saltvatten för att få rent efter jag har ätit. Kanske kan jag aldrig mer äta knäckebröd, utan får nöja mig med en soppdiet hädanefter (så länge det är Keldas antar jag att jag kan leva med det).

Brush, Floss, Flux, Brush, Floss, Flux

Hua. låt dagen gå fort.

1 comment:

Camilla said...

Du maste beratta hur det gick hos tandlakaren. Klockan ar bara 8:10 har pa morgonen sa du har ju inte gatt dit annu, men jag ska tanka pa dig. Det gar sakert battre an du tror. :-)