Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Medarbetarutbildning del 2

Thursday, September 17, 2009

Medarbetarutbildning del 2

Jag kunde gå!!! Gick och höll i telefonen hela vägen dit och var bombsäker att de skulle ringa från jobbet i sista stund och säga att jag va tvungen att ila dit, men den ringde aldrig.

Det var precis lika bra om inte bättre denna gång. Massa nyttig lärdom och spännande övningar. Jag har bl.a agerat chef och hatt ett medarbetarsamtal med Emma. Fy, för att vara chef nu i dessa tider. Måste kännas piss att inte kunna göra annat än att neka och dra in på allt för sina anställda. Tur jag inte sitter i den sitsen. Men å andra sidan, hur kul är det att va arbetare i samma tider? Inte värst.

Känns tråkigt att detta var sista gången. Jag hade lätt kunnat tänka mig ett par tillfällen till.

No comments: