Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Planlös

Saturday, September 19, 2009

Planlös

Vaknade i ottan som vanligt. Mörkt och dimmigt ute. Mysigt.

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. Jag har inga planer what so ever. Jag funderade ett tag igår på om jag skulle gå till Mariebergs köpcentrum. Nu tänker ni som vet vart det ligger tycker väl att jag är knäpp i hela roten, men är det verkligen vara så långt? Enligt Eniros vägbeskrivning ska det vara typ 1 mil bara. Problemet är väl att vägen är skittråkig.

Vad jag egentligen skulle vilja och har velat länge är att åka upp till Kilsbergen och vandra. Med äggmacka och varm choklad i ryggan. Dock, finns det garanterat ingen som skulle vilja följa med mig och själv är det ju inte lika skoj. Jag skulle nog dessutom med största säkerhet gå vilse och försvinna från jordelivet om jag var själv.

Nä, jag får fundera vidare under min löprunda, som jag ska ge mig ut på prick nu.

No comments: