Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Oh man, not again!?!

Tuesday, September 15, 2009

Oh man, not again!?!

Irene sekreteraren: God morgon, Hanna. Jag såg hon den där med gummistövlarna på TV i helgen (vevar med armarna).

Jag: Jaha... (försöker verka oförstående och intresserad).

Irene sekreteraren: Ja, då tänkte jag på dig. Jag tänker alltid på dig när jag ser henne.

Jag: Jaså... (ler utåt, gråter inombords).

Irene sekreteraren: Ni påminner så om varann på nåt sett. Fast du är ju inte lika yvig med armarna.
Jag: Jaha, haha, där ser man (ler igen och går därifrån).

Vad är det frågan om? Andra gången på alldeles för kort tid, jag blir jämförd med Af Ugglas. Och bägge gångerna har detta sagts till mig som om jag på nåt sätt skulle bli glad och ta det som en komplimang. Jag är förkrossad!





























4 comments:

Eva said...

HAHAHA!!! Sötnos :P

Loo said...

HAHAHA fan vad roligt! Jag tycker iallafall att du är MYCKET sötare ;)

Christian said...

hahahaha irene the man! kunde du inte skrivit vem som var du och vem som var carro på bilderna?

Hannastacia said...

Tack guma. Puss