Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Frysen är full

Sunday, September 13, 2009

Frysen är full

Jag hittade en matlagningsgrädde i kylen som var på gränsen att gå i graven och fixade därför i ordning lite tonfiskgryta. Detta innebär att jag nu har 3 veckors (15st) matlådor i frysen. Fyfan va skönt att slippa tänka på det på så länge. Har också förberett blåbärs-skummjölk för hela veckans frukost-proteindrinkar.

Här är en bild på mina Warp boots, eftersom sådan efterlystes på Facebook. Kommer bli SÅ goa till vintern. Är lite förvånad att jag fick köpa storlek 37. När jag va tonåring hade jag 39 i skor... senaste 10 åren har det varit 38 och nu alltså ett par 37:or. Skumt.

Warp boots, Stadium, 249:-

Fick också denna fina bricka från IKEA. Nu gillar ju inte jag fåglar egentligen alls, men det var ju så fina färger och min gamla bricka var så ful och kantstött, så det var dax för en ny. Gillar att det finns så mycket fyrkantiga brickor nuförtin. De är goda att äta från på nåt konstigt sätt... eller så är det bara jag som är weird.... probably.

Bricka utan namn, IKEA 49:-

3 comments:

Ävan said...

Åååååh, vilka fina pjucks!!! Ge mig!!

Hannastacia said...

Köp dig... bara 249 spänn ju och asasköna

Loo said...

haha jag du gillar ju att äta på små ovanliga saker ;) sött. fine pjucks!