Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pain for gain

Monday, September 14, 2009

Pain for gain

Ska snart ge mig ut på en långpromenad. Vädret är ju helt perfekt nu! Inte för varmt och inte för kallt. Det ända som är jobbigt är att solen står så långt och har en förmåga att lysa rakt i ögera på en, men det får man väl ta.

Hade ju helst velat springa, men jag tycks ha ådragit mig någon slags muskelinflammation i höger skuldra... eller infraspinatus, som jag fattat att muskeln heter.. Inte skönt alls. Kände det redan förra veckan och efter gårdagens superstyrkepass blossa det tydligen upp igen. Har svårt att röra huvud och arm som jag vill, så det är väl bäst att ta det lite lugnt. Massage hade inte suttit helt fel, men det kan man ju drömma om.

Men.. som de vise säger: Pain is just weakness leaving the body!

No comments: