Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tandlös inom kort?

Wednesday, September 16, 2009

Tandlös inom kort?

Det är mindre än en vecka tills jag ska till tandläkaren nu (nästa tisdag). I några veckor nu har jag lidit av psykosomatisk tandvärk... eller munvärk är väl mer korrekt. Jag vet att det är psykosomatiskt eftersom jag bara känner av det när jag tänker på't. Jag är som sagt tidigare inte det minsta rädd för tandläkaren, men eftersom det var så länge sen jag var där ser jag scenarion framför mig att jag får domen att det är klippt och alla tänder måste ryka eller nåt liknande. Jag ser verkligen fram emot att bli av med tandsten och räknar med att få gå några gånger i detta ärende... frågan är bra hur många hål och dylikt som dykt upp under dessa 10 år. Å, låt det gå kvickt till tisdag eftermiddag.

En annan riktig smärta jag upplevt senaste tiden är magen. I måndags morse vaknade jag med magont och sedan dess har det mer eller mindre hållit i sig. Magen har varit riktigt bra ganska länge nu, men nu är det alltså klippt. I morse vaknade jag 4.30 och kunde omöjligt ligga kvar i sängen. Som om nån rackare tränade boxning därinne. Jäkla skräpmage! Önskar jag kunde operera bort hela helvetet.

No comments: