Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kanske skulle köpa mig ett par skor till...

Friday, September 25, 2009

Kanske skulle köpa mig ett par skor till...

... för den 30 september säljs Christer Petterssons slitna, bruna läderboots på Tradera.

Skornas äkthet "bevisas" av att de spelar en liten bilroll i Gert Fylkings dokumentär om Christer Pettersson.

Christer Pettersson lämnade skorna när köpte nya skor i en skoaffär i Bollnäs – vilket kan ses i klippet.

Pettersson lämnar sina gamla kära skor med ett viss vemod.

– De har varit väldigt bra. Jag köpte dem svart för 300 spänn, sen har jag använt 1000 spänn för reparationer. Men de får bli kvar här nu då, så får du göra vad du vill med dem, säger Pettersson till kassabiträdet i filmen.


Skulle nog inte passa min fossingar, men skulle definitivt göra sig i min skokollektion som är full med skor jag aldrig använder.

No comments: