Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ministry of Sound - Pump it up

Thursday, September 17, 2009

Ministry of Sound - Pump it up

Hittade den här träningsvideon på min externa hårddisk och bestämde mig för att testa. Har kört den tidigare, men det va länge sen.

Huuuuuua, va jobbigt. Jag darrar och är dyngsur av svett. 1½ timma Heat, Dance it Out, Pump it up, Bums and Tums & Chill. Grannarna lär ju undrat om taket skulle ramla in.

Nu har jag ganska lätt att lära koreografi (antar det sitter i från när jag dansade, men det blir ändå lite för mycket för att man ska kunna ta i fullt. Snabba, täta sidbyten och prylar gör ju att man inte hinner och inte heller tar ut musklerna helt.

Men som sagt ganska kul var det och ett gott alternativ till löpningen vinterns allra kallaste dar.

No comments: