Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dehydrated

Saturday, April 30, 2011

Dehydrated


Hur mycket ska jag behöva dricka egentligen för att återställa vätskebalansen? Händerna är snustorra och fulla av sår. Läpparna spricker. Naglarna spricker och går av. Dessutom fryser jag som om det vore mitt i vintern. Naglar och läppar skiftar i blått.

Jag har varit konstant törstig hela dagen och jag har smuttat på min vattenflaska konstant. Hade jag druckit så här mycket i vanliga fall hade jag fått sitta på toaletten  hela dagen, men jag har nog aldrig varit mindre än idag... nånsin. Det är skitjobbigt.

Jaja, i mon borde det vara bättre. Nu ska jag sätta på mitt Sons of Anarchy och hoppas jag kan hålla mig vaken till skillnad mot igår.

What's up with the skulls? tänker ni nog. Ingen aning, tyckte bara dom var otroligt söta.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: