Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Röj hos mormor

Saturday, April 16, 2011

Röj hos mormor

Hemma från mormor och Franz. Jag lyckades begränsa hemsläpandet till två saker som jag faktiskt är riktigt nöjd med. Fasen vad skit de samlat på sig genom året. Frasse har bott i huset i 40 år och mormor i 20 och då lyckas man nog samla på sig en del, men detta var lite i överdrift.


Den gamla lampskärmen gjorde sig finfint i mitt rosa och gröna vardagsrum. Perfekt till och med...både till stilen och färgen. Jag börjar få ett gäng ugglor i min samling också och dessa är de senaste i tillskottet.


Jag och mamma hade hållt det hemligt att jag köpt bil så när vi kom var vi ju tvungna att ta med de gmal på en liten tur. Vi åkte upp på berget så de fick visa sin nya lägenhet. Den låg helt perfekt på en höjd med en massa grönska och det kommer bli alldeles perfekt för dom. Att de inte flyttat tidigare bara kan jag inte förstå. Sen åkte vi och shoppade presenter jag ska ha med mig till sis och pappa i morrn.



Kolla va snygga mormor och morfar (min riktiga alltså som jag tyvärr aldrig träffat) var när de var unga. Morfar är ju så snygg att jag kunnat bli kär i han om jag träffat han då. Han påminner ju otroligt mycket om Michael Poulsen i Volbeat eller hur?

När jag kom hem gick jag direkt ut och tog en 45 minuters powerwalk och jag har nästan nyss kommit hem igen. Klockan är mycket så jag ska rappa på lite så jag hinner med några avsnitt Sons of Anarchy innan jag lägger mig.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: