Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ozonlarm

Tuesday, April 05, 2011

Ozonlarm


Vårsolen sägs vara den farligaste och det är ju också då man bränner sig som värst. Huden är vitare och solen superstark. Enligt SMHI kan ozonskiktet i april komma att ligga på nivåer upp emot 30 procent lägre än normalt.

Jag lyckas ju alltid bränna mig rejält. Jag vill ju så gärna få lite färg, men det blir sällan så mycket mer än rött och sen tycks det försvinna. Men... sen har jag inte heller ro att ligga i solen och sola.

Idag har det inte direkt funnits nån risk att bränna sig. Grått, grått och åter grått och nu på eftermiddagen kommer några stänk med regn. Känns lite trist med tanke på att jag ska upp och backträna i Fallen idag, men det är smällar man får ta.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: