Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bula x 2

Tuesday, April 26, 2011

Bula x 2

Man vänjer sig så snabbt med att vara ledig och det känns inte alls roligt att traska iväg till jobbet idag. Det har dock inte slagit mig fören nu att detta ju faktiskt också blir en kort vecka. Jag har hela tiden tänkt att det är måndag idag, så det vart en glad överraskning när jag insåg att veckans egentliga första arbetsdag redan är över... typ.

Jag är öm i skallen idag. Jag glömde berätta det, men jag slog i huvudet ordentlig igår. Inte en gång... utan två. Första gången var när jag hällde nytt kaffe i kaffeburken och böjde mig för att slänga förpackningen. Jag reste mig och PANG! där var luckan till skåpet ovan, där kaffet står, öppen och jag fick hörnet rätt i pallet. Tack och lov svimmade jag inte, men det var inte långt ifrån för benen vek sig och jag fick ligga på golvet en stund och skrika av smärta. En fin liten bula dök upp precis i hårfästet på vänster sida. Det dröjde inte länge innan nästa smäll kom och det var när jag skulle lasta in däcken i vindsutrymmet. Jag böjde mig jättefint på vägen in eftersom jag ju såg hur lågt taket var, men när jag skulle ut igen sa det bara PANG igen och hövve drämde rakt i takbalken. Så... en till bula strax ovan den förra på vänster sida.

Hjälm kanske vore nåt... skulle ju vara ett rent nöje att bära en sån här snygging.

Jag kände inte så mycket av det igår faktiskt, men idag är jag rejält öm över bägge bulorna... sådär så det känns som att det är håret som gör ont när det rör sig. Blir till att fixera det i en tofs och försöka undvika röra huvudet så mycket som möjligt.

Jaja, that's it för denna morgon. Hoppas dagen går fort för alla er hard wörkesch out there.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: