Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gomöra Gomöra

Monday, April 11, 2011

Gomöra Gomöra


Arnold Schwarzeznegger har klivit ner från tronen som Kaliforniens guvernör och nu vill han tillbaka in i rampljuset. Själv verkar han väldigt optimistisk att få filmroller och säger: Jag kan slita av lika många huvuden och andra kroppsdelar på film som förr.

Vad kommer upp i era huvuden när ni tänker på Arnold idag? Är det Terminator och Conan, Barbaren eller är det Twins och Kindergarden Cop? För mig är det de två senare som dyker upp först. Jag tror inte Arnold kommer ha några större problem att få filmroller, men att han skulle göra en ny Terminator eller Conan med de där flinet på bilden ovan tycker i alla fall jag känns mycket tveksamt.

Jaha, måndag morgon och utbildning på G. Jag vaknade ju som vanligt, dock av väckarklockan klockan 5.00 och inte innan som jag brukar. Jag har surfat, tränat och ätit frulle i godan ro och nu är det bara vänta kvar typ. Kanske var lite väl att gå upp så himla tidigt, men jag hade antagligen vaknat ändå. I morgon ska jag nog ta tillfället i akt och ge mig ut och springa på morgonen. Det finns två saker jag verkligen inte gillar med kurser och det är att sitta hela dagen och det är raster. Istället för att köra på och komprimera dagen ska man ha rast hela jäkla tiden. Ok, om det vore att stäcka på sig lite, men att stå och tjitttjatta i en halvtimma känns onödigt. Då tar jag hellre kaffet under tiden. Och sen är det lunchen. Personalmatsalen är väl inte min drömrestaurang direkt. Fullt med folk som trängs och en ljudvolym som gör matro till ett skämt... Jag funderade faktiskt på att ta med mig matlåda, men eftersom jag kom hem ganska sent igår fick det vara. Får se hur jag gör i morgon.


Bara en och en halv timma kvar tills start.. Hmm, what to do, what to do...


Image and video hosting by TinyPic

No comments: