Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mååårning

Saturday, April 02, 2011

Mååårning

Och så kom den... ångesten över bilköpet. Tänk om jag inte gillar bilen och får för mig att köpa den ändå bara för att jag sagt att jag ska göra det? Eller Tänk om jag älskar den och inte får arslet ur vagnen.  Eller köper grisen i säcken. Jag kan ju ingenting om bilar. Att jag alltid ska oror mig för saker och ha så jäkla svårt att bestämma mig.


Det är flera timmar kvar tills jag får köra den så jag ska försöka tänka på annat fram tills dess. Typ att jag ska proppa i mig mina nya piller innan jag drar ut och springer. Dom ser lite läskiga ut minst sagt. Skitstora och röda. Man ska ta tre stycken innan man tränar och sen ska alltid alltså gå skitbra. Från själva träningen till effekten av den efteråt. Ja, det låter ju bra i alla fall

 Men först lite köffe och rundsurf såklart.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: