Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: 20 grader!

Monday, April 18, 2011

20 grader!

Vilket UNDERBART väder! 20 grader i skuggan enligt termometern. Gick just ut en sväng på balkongen och där var det stekande hett. Tyvärr har jag ju spenderat dagen inomhus på sjukan, men jag tog tillfället i akt under lunchen och tog en rask promenad i vita scubs runt sjukhusområdet och Stora holmen i 25 minuter. Kvällen ska nog spenderas i Fallen för nu måste ju snön vara borta även där tycker jag.

Vi fick påskfrukost på jobbet idag. Ägg, sill, grönsaker och frukt och så ett STORT påskägg fyllt till brädden med gotta. Jag har försökt hålla mig så långt i från det som möjligt, men det är svårt när det står där och skriker efter en. Mycket trevlig initiativ av cheferna i alla fall.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: