Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Style by Stacia... and Bäjb

Saturday, April 09, 2011

Style by Stacia... and Bäjb

Åkte till Mekonomen och Biltema och köpte nåt som va skitbra att ha i bensintanken och sen till tvätten. Vi turades om att köra programmen och tog alla från 1 till 5. Nu har jag vax i hela nyllet och det känns som det ska spricka när jag ler.



Bilen blev skinande. Det är riktigt kul att tvätta bilen. Ännu roligare att det varit om det varit lite lite varmare men solen skiner i alla fall.



Sen åkte vi till Karlsdal igen och började pimpa. Jag skurade ur med wipes och klistrade på fine devil ovan och Bäjb fixade växelspaken. Rosa påse med döskallar som pricken över i:et. Bäjb tycker tärningarna är i vägen men är man en meter hög som jag stör dom inte.



Nu väntar husmanskost a'la 70-tal bestående av falukorv med stekt ägg och bruna bönor. Mums!

2 comments:

Mari said...

Synd att jag var ledig idag, annars hade jag kunnat lura på dej lite mer grejer till söta lilla bilen.

Hannastacia said...

Ja, det var synd för vi hittade inte så mycket roligt... får ta den nästa gång!