Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sommarkväll

Thursday, April 21, 2011

Sommarkväll

 Har just varit ute på en powerwalk i värmen. Jag gick i tunna träningsbrallor och t-shirt, men det var på snudden för varmt. Det känns som en riktig sommarkväll. Överallt i naturen sitter folk och grillar och på balkongerna är fyllda med festande ungdomar. So lovely. Tyvärr blev promenaden inte så lång för min minimala urinblåsa gjorde sig påmind redan efter nån kilometer och mer än 45 minuter av extrem kissnödighet klarade jag inte av.

Nu ska jag hoppa ner i badet och läsa numret av iForm som kom för över en vecka sedan, men som jag ännu inte satt tänderna i och sen blir det till att packa inför en påskhelg i underbara Värnamo med min darling.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: