Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gomorron fredag!

Friday, April 29, 2011

Gomorron fredag!

Är det inte för härligt att det är fredag?! Tack och lov att det varit en kort vecka för jag hade nog inte pallat mer.

Idag ska jag INTE ta nån Spironolakton. ICKE!!! Jag blev faktiskt lite skraj en stund i går för när jag gick och la mig för det kan ju aldrig varit bra och träna... eller försöka träna, som jag gjorde med rubbningar på elektrolyterna i kroppen. Dessutom hade jag sån hjärtklappning när jag skulle sova att jag tror jag vände mig 100 gånger innan jag äntligen somnade. Det var som att hjärtat satt utanpå kroppen och jag såg till och med utanpå täcket hur hela kroppen hoppade i takt med pumpen. Dessutom fick jag en sån läskig känsla i fötterna. De blev varma och som om de var inklädda i bomull. Fy, hoppas man slipper stå på en massa mediciner senare i livet som gör att man mår mer dåligt än bra.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: