Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia

Sunday, April 10, 2011

Å, vilken härlig morgon. Solen skiner, det är helt vindstilla och jag vaknade av fåglarnas kvitter utanför fönstret. Det ser somrigt och varmt ut och jag längtar ut. Har bestämt mig för att springa runt Prostsjön denna morgon. Det är en kort rutt runt på bara 1.25 km och jag är ju egentligen inte så förtjust i de där med flera varv, men tre ska jag väl klara av. Prostsjön känns faktiskt ganska ok att köra flera varv på eftersom man har sjön i mitten och hela tiden ser hela banan. Om jag dessutom springer dit och tillbaka får jag ihop åtminstone 7 km. Precis innan Prostsjön ligger Tinas Ö och där finns en friidrottsbana så kanske blir det lite intervaller där också.


Nu är kaffet intaget och jag är peppad... nu bär det av ut i vårsolen!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: