Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ready Set Påsk

Thursday, April 21, 2011

Ready Set Påsk

Dagen har varit bättre än i går. Dock har jag, solklart pms-påverkad gått från att vara arg till att vara ledsen, men det blir väl bättre det med. Mina kollegor är underbara varelser tack och lov.

Så nu börjar påskledigheten och den börjar ju bra för idag är det verkligen sommar. Jag  gick en sväng över stan på vägen hem och det var totalt fullsmockat på alla utefik och serveringar. Det har slagit upp en ny butik på stan. New Yorker. Verkar vara som HM typ, men med DJ som spelade extremt hög musik. Hoppas det var för att det var premiär annars var det nästan så man knappt kunde vistas där inne. Jag var ute efter lite sommarklänningar, men det var helt omöjligt att hitta nåt med folkmassorna. Och det var kanske tur för hade jag hade hade jag aldrig orkat köa först till provhytterna och sen till kassan eftersom bägge köerna gick genom hela butiken. Jag hittade inget i nån annan affär heller och egentligen behöver jag väl ingenting just nu. Det hade bara varit lite roligt med nåt nytt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: