Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sunshine

Wednesday, April 06, 2011

Sunshine

Jag vill börja med att tacka solen för att den tittar fram. Jag bad ju om det i morse och det verkar som om nån hört min bön.

Idag har jag haft medarbetarsamtal. Mitt andra riktiga på 6 år. Det var faktiskt riktigt givande. Av nån konstig anledning var jag lite nervös innan eftersom jag hade lite kritik att komma med, men det gick riktigt bra och kritiken var uppskattad (det var inget elakt men ändå).

Å så har jag deklarerat idag... via mobilen. Hur smidigt som helst! Tog ju verkligen inte mer än nån minut. Det blir bara smidigare och smidigare att deklarera. Tänk på stenåldern när man inte bara var tvungen att komma ihåg att skriva under den utan också ta med den och lägga den på lådan vid skattehuset. Många saker var verkligen inte bättre förr.


Vilodag idag alltså. Rastlös utan tvekan, men ändå otroligt tacksam för att det är planen. Mina ben är nämligen helt slutkörda. Jag trodde jag skulle gå under innan jag kom hem. Det är trots allt 2 km hem och när man har mjölksyra från start är det riktigt jobbigt att gå raksträckan hem. Det kommer göra mig gott att vila och förhoppningsvis samla på mig lite ny energi för ett intensivt intervallpass i morgon.

Istället för träning har jag planerat en liten repa i min fina bil. Frågan är bara vart jag ska åka. Om jag inte kommer på nåt ska jag i alla fall åka och tanka inför långresan på fredag. Jag tror inte riktigt jag fattat att den lilla svarta sötnosen på gatan faktiskt är MIN. Men Blueride.se... var är mina prylar? Skynda, skynda. Jag fullkomligt hatar när man inte får kollinummer när man beställer nåt så man kan följa vart det är. Det borde vara standard!



Image and video hosting by TinyPic

No comments: