Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Excited

Friday, April 08, 2011

Excited

Iiiii, i dag bär det av. Jag är upprymd. Jag måste erkänna att jag blir lite nervös över blåsten som enligt rapporterna ska fortsätta idag, men jag är samtidigt mycket tacksam över att jag inte ska åka tåg för på SJs vägar är det kaos som vanligt. Och det finns i alla fall vad jag kan hitta inga varningar utfärdade för de län jag ska färdas igenom idag.

Det blir en annorlunda fredag innan jag åker också. Eftersom jag täckte upp för Nina igår täcker hon för mig idag och jag har administrativ tid istället för att vara med på mottagningen. Det är positivt i den bemärkelse att jag verkligen behöver det och jag jobbar mycket mer effektivt på förmiddagen, men samtidigt har tiden en förmåga att kännas som den kryper fram när man sitter med papper.

Jag är färdigpackad och redo att åka egentligen, men som vanligt är jag alldeles för tidig så jag får la hitta på nåt annat en stund.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: