Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Rally i Fallen

Sunday, April 03, 2011

Rally i Fallen

Stackars Malin som tvättat bilen helt i onödan. Som ni ser är den inte alls ren längre. Jag har redan varit och kört rally i Fallen så leran skvätte. I brist på innehav av pimp köpte jag en gran med jordgubbsdoft och pyntade lite med sålänge. Så tjusigt så.



Fallen var tyvärr en liten besvikelse. Jag hade ju såklart mina aningar om hur det skulle se ut med leran, men att det skulle vara så mycket snö kvar trodde jag inte. Jag antar det går och springa i alla fall större delen av rutten. Och vad jag egentligen var ute efter att kolla var den backe som befinner sig mitt inne på den östra stigen uppe på berget. Där har jag nämligen tänkt köra lite backintervaller och den backen var i alla fall helt snöfri.

Jösses vad helgen gått fort. Det känns ju inte som jag hunnit med nånting eftersom allt varit så fokus på bilen. Men jag ska absolut inte klaga. Jag fick ju nåt alldeles fantastiskt ut av den. En bil liksom.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: