Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag ÄLSKAR att ha bil!

Monday, April 18, 2011

Jag ÄLSKAR att ha bil!

Tänk vad mycket mer man kan göra när man har bil. Istället för att gå till Karlslund och slösa en massa energi som kan spenderas på löpningen kan jag bara hoppa in i min lille bil och köra iväg. Det blev 4 km terränglöpning. Jag valde de backigaste partierna såklart. Uppför och nerför. Det var riktigt jobbigt faktiskt, men ack så skönt... och varmt. Jag hade alldeles för mycket kläder på mig... svetten bara sprutade.

Hittade denna bild på Facebook. Till vänster ser ni Sussis man Kryddan a.k.a Cribbe a.k.a  Christian Kultmaster Malmqvist och i mitten min käresta. Han till höger har jag ingen aning om vem det är. Så små, så söta.
Nu är det bums in i duschen innan middag.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: