Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: WOW! vilken jälla fart!

Saturday, April 02, 2011

WOW! vilken jälla fart!

Vet inte om det var skorna eller Ketoztabeletterna, eller kombinationen av de båda, men GUD vilken underbar och effektiv löprunda! Jag tog min vanliga 7 kilometare och när energin normalt brukar börja ta slut mot slutet hade jag mer ork än nånsin kvar i kroppen så jag slog till på några intervaller på maxfart. Har aldrig varit med om att haft sån fart. Kändes som jag bokstavligen flög fram!

Det finns ingen härligare känsla en efter ett bra löppass. Och det finns banne mig inget godare än frukost efter ett intensivt träningspass. Bovetegröt med tranbär och kanel och ett kokt ägg står på menyn denna gråa lördagsmorgon. Mumma!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: