Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nä, vet ni vad?

Wednesday, April 06, 2011

Nä, vet ni vad?

... Nu vill jag ha lite bättre väder. Jag är trött på det grå och vill ha lite naturlig D-vitamintillförsel.

Idag ska jag ha medarbetarsamtal med chefen. Jag är inte alls förberedd, men jag vill liksom mer få det gjort. Är inte så förtjust i såna grejer.

Och så är det vilodag. Jag inser att jag måste fylla min eftermiddag och kväll med annat för att kunna hålla detta, så jag har bestämt mig för att jag i dag ska göra min första storhandling med lilla bilen. Nu är det väl inte så att jag behöver storhandla just nu, men jag tänkte i alla fall åka ut till Willys och låssas. 

Jag längtar så jag nästan får panik efter helgen. Premiärköra MeaniDevil ner till Värnamo och fixa lite med den över helgen. Då MÅ det bli bra väder! Och jag MÅ få mina pimpprylar innan dess!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: