Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Uggletofflor - Givet!

Tuesday, November 24, 2009

Uggletofflor - Givet!

Nu har jag letat tofflor i en hel evighet, men inte hittat några söta nog. Dessa UNDERBARA uggletofflor har jag spanat på sedan jakten började, men inte lyckats hitta dem i annat än max stl 37. Eftersom de tillhör barnutbudet trodde jag att hoppet var ute. 37-orna var precis så jag klev lite lite på kanten, vilket ju inte hade varit direkt bekvämt, men ett tag var jag nära på att köpa dem ändå.

Idag gick jag dock av nån anledning (det är ganska ofta jag gör saker utan att veta varför... kanske undermedvetet visste att jag skulle bli positivt överraskad) in på Din Sko på nätet och hittade dem där till min stora glädje i stl 38.

Det är ju bara att inse att det är dessa jag ska ha!

De bara skriker ju efter mig!


Det är ju för bövulen en ROSA UGGLA på.
Kan det bli mer jag!?!?

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

CiBag said...

Jag tror att det står Hanna Sverd på insidan ;)