Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Schyssta, låt mig vinna en iPhone!

Wednesday, November 18, 2009

Schyssta, låt mig vinna en iPhone!

Vad lustigt. Alla som läst min blogg vet att jag fullkomligt hatar in mobiltelefon. Jag var inne på Mitt 3 igår för att kolla bindningstiden och det är ett helt år kvar innan jag kan ta en ny lur.

Igår hade jag en patient på jobbet som hade en iPhone. En sån här skulle du ha, sa han. Den är super! Ja, det skulle jag såklart. Men hurdå? De är alldeles för dyra att köpa cash utan abonemang (tycker jag i alla fall). Jag måste helt enkelt vinna en. Men vart, hur o.s.v?

Idag, när jag skummar bloggportalen, ser jag att Foki har en tävling på sin blogg, där man kan vinna just en iPhone! Dessutom vinner man ett tillbehör från MrGizmo, typ detta tjusiga fodral.

Pleeeeaz, Foki, låt mig vinna (står på knäna och de är bara)! Jag behöver verkligen en ny lur!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: