Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: The lone owl

Monday, November 16, 2009

The lone owl


Hängde upp min färdiga uggletavla igår. Oavsett hur motivet blev gjorde den susen för rummet. De röda färgerna förstärkte den totala mysigheten nåt enormt. Men visst ser han bra ensam ut där på väggen?

Ingen ska behöva vara ensam och därför har jag tagit beslutet att fler ugglor ska täcka denna vägg. Vintern kommer med andra ord ägnas åt högproduktion av uggletavlor och jag är inte klar fören väggen är täckt av tavlor.

Jag har redan samlat på mig en del motiv, så vad som fattas nu är duk och påfyllning av brun och röd färg och sen är jag igång. Ser fram emot det färdiga resultatet.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Eva said...

Fan vad fint du ser ut att ha det i ditt hem! Jag måste ju få komma och hälsa på nån gång :)

Hannastacia said...

JA!!! kom