Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hujedamig, vilken dag!

Wednesday, November 25, 2009

Hujedamig, vilken dag!

Idag har varit dagen är ALLT gått fel och krånglat. Allt från stora saker som leveranser av material som inte kommit till patienter och felplaneringar till små saker som saknade informationsbroshyrer, papper och dylikt. När jag tänker efter är det inte något under hela dagen som gått smidigt och enligt planerna. Inget av det jag hade planerat inför dagen har blivit av eftersom det helt enkelt inte vart en sekund över. Pust. När jag satte mig ner för avdelningsmötet klockan 15.00 var det inte långt ifrån att jag somnade på plats.

Trots detta gav jag mig upp på stan efter jobbet på toffelhunt och tro på fan! Jag hittade dom! och lite annat smått och gott.


Gick via Kappahl för att komma upp på stan och hittade det underbara Betty Boop nattlinnet. Köpte mig även 3 för 2 trosor, som antagligen är alldeles för stora, men de var så fina. Eftersom Rimmel inte tycks finnas längre, kan jag inte heller längre köpa den ögonbrynspenna jag alltid använt och tjejen på Kicks lura på mig en himla konstig färg sist, så nu fick det bli HMs egna och den verkar inte helt tokig. En Max Factor Miracle Touch blev det också. Eftersom jag var på stan handlade jag på mig en hårfärg Loreal Preferences Mörk Mahognybrun... den gamla hederliga... som inte blir lila som denna jäkla färg jag har nu blev (trots att den heter samma sak). Och sist, men inte minst... mina efterlängatde Uggletofflor. Can't wait att sätta på mig dom. Men det blir inte fören mina fötter fått en ordentlig tvagning. De luktar långt ifrån tårta och kalaspuffar efter allt spring som varit idag.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Camilla said...

Hey, stor kop, kul!!
Du dom har Rimmel har, ge mamma en lapp med farg pa pennan sa kan jag fixa det till dig.

Hannastacia said...

Will do! Tack. Har redan påbörjat en liten lista ;)

CiBag said...

Oj så mycket fint du hittat! Blev särskilt intressad av Boop-nattlinnet, kanske blir ett sånt till mamma oxå så fort ungen är ute ;)