Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I guess I'll die another day

Monday, November 23, 2009

I guess I'll die another day

Jag har överlevt ännu en måndag. Konstigt nog gör man ju alltid det fast det inte direkt känns så på morgonkvisten.

Jag har varit otroligt effektiv denna måndag också. Har hunnit med hur mycket som helst, bl.a. skrivit en uppdragsbeskrivning till mig själv på begäran från chefen. Inte illa, med tanke på att jag i startläget inte hade en aning om ens vad en uppdragsbeskrivning var.

Det ser ut som om jag detta år också kommer göra slag i saken att köpa ett träningskort. Det planerar jag ju göra varje år, men det har hittills inte blivit av. Och varje år ångrar jag det när de kallaste och blötaste dagarna kommer. Nu har jag dels råkat lova min kollega Emma att göra henne sällskap och dels bokat in med avdelningsbossen Ingela att vi ska börja på Ki box i januari. Dessutom är jag lite sugen på skivstång/spin och skivstång/konditionspassen. Jag får helt enkelt ignorera mitt hat till träning på lokal och bita i det sura. Kommer nog tycka det är ganska kul när jag väl är där.


Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

CiBag said...

Va duktig du är :) Kolla om dom har friskvårdsbidrag på jobbet så får du kanske lite bidrag till ditt träningskort, det brukade jag få :)

Christian said...

jag håller med föregående tjockis, jag fick ju mitt pröjsat av jobbet. skulle vara kul att vara gift med nån som är lika fit som mig. :D

Hannastacia said...

Det har jag... 1000:- så kostnaden är inte the issue.