Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Frukost 11.30

Saturday, November 28, 2009

Frukost 11.30

Eller vad kallar man det? Brunch? Ovanligt är det i alla fall. Efter två timmars promenad, en sväng in på Rusta och en tripp till Ekersch (som blev extra lång p.g.a telefonsamtal med CiBag) kom jag hem brunprickig upp på ryggen av lera... konstigt nog inte alls hungrig. Observera då att jag vanligtvis äter frukost klockan 5.30.

Det var jag och denna ensamma fågel prick på toppen av ett träd vakna i Varberga tidigt denna morgon. Han var högljudd.

Jag har stora planer för dagen. Har dock bestämt att jag inte ska berätta om dom ännu, ifall det nu inte riktigt blir som jag tänkt. Blev nämligen lite trött nu efter brunchen.

Hittade matskålar till Elmo på Rusta. Jag inser att de är för katt, men Elmo är ju en liten hund så de passar honom perfa.

Jag tror jag vilar lite innan jag sätter igång.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

CiBag said...

D va värt att lägga tid på mig i mataffärn! Jag hjälpte ju till att välja toarent å allt ;)

Hannastacia said...

Haha, absolut... fast det vart aldrig nån toarent... jag glömde av det medan vi prata :D

CiBag said...

Hahaha, ameh ;)