Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bye bye Reza

Saturday, November 21, 2009

Bye bye Reza

Jag fick inte se Idol igår, för Christian hatar programmet, men jag är nöjd när jag läser att Reza fick åka. Precis som jag förutspått. Då är det Calle nästa då.

Det är mörkt denna lördagsmorgon. Jag trodde jag skulle börja sova längre på mornarna nu när det blev mörkare ute, men inte då. Min invärtesklocka står fast vid sina tider. Bara att gilla läget och mysa med min köpp köffe framför datorn.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

brunettdonna said...

Jag håller med. Gud, jag är riktig trött med henne och henne propaganda och gnäll för att få publik sympati. Hon göra nästa allt för att vinna tävlingen, vilket tur hon lyckades inte. Hejdå för gott Reza.