Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Här kan vi snacka mardröm

Tuesday, November 24, 2009

Här kan vi snacka mardröm

I 23 år låg Rom Houben i koma... i konstaterat vegitativt tillstånd. I alla fall tills man upptäckte genom en CT att hans hjärna visade helt normal aktivitet.

"Jag skrek på hjälp, men inte ett ljud hördes. Jag blev ett vittne till mitt eget lidande, till hur läkarna och sköterskorna försökte få kontakt med mig men till slut gav upp."


Ahh, jag bara ryser när jag tänker på det. Tänk att vara instängd i sig själv.. i 23 år!!! Nåt så vidrigt går ju inte ens att föreställa sig. Idag är Rom 46 år och kan kommunicera med hjälp av en dator. Helt otrolig historia... och förhoppningsvis one of a kind.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: