Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Egglover

Thursday, November 26, 2009

Egglover

Kom på att jag inte hade nån matlåda och slängde ihop en snabb omelett med purjo, champinjoner och lite smörgåskalkon som jag stimlade. Vispade äggen med lite creme bonjour och det blev riktigt smarrigt. Fast omelett var nog inte riktigt sanningsenligt utan äggröra är mer rätt benämning, eftersom jag glömde smöret i pannan och fick veva som en dåre för att det inte skulle bränna fast.

Jag fullkomligt älskar ägg. De är goda i alla dess former... och nyttiga med. Imon ska jag nog banne mig slå till på en smarrig smörgås med ägg, räkor och lite majonnäs. Vilken festmåltid!

Ååå, vad jag längtar till sängen och alldeles strax är det äntligen time. Jag är så himla trött. Det verkar vara nån slags varannan-vecka-grej detta med min trötthet. Förrförra veckan var jag ju helt utslagen och förra veckan pigg som en mört hela tiden... Denna har varit helt otroligt jobbig. Kan man inte fixa det på nåt sätt att det jämnar ut sig lite?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: