Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sussie klarade bara en vecka

Sunday, November 29, 2009

Sussie klarade bara en vecka

Varför sökte du till Robinson?
- Jag sökte av nyfikenhet för att se hur jag fungerar under extrema situationer.

Kumlingen Susanne Rosenkrantz hoppar av Robinsson redan efter en vecka på ön... och där fick hon väl svar på sin nyfikenhet. Hon klarar inte extrema situationer speciellt bra.

Jag är inte den att säga att jag skulle klarat det bättre. Antagligen tvärtom... men jag skulle heller aldrig ställa upp på nåt dylikt. Det är ju egentligen vansinne att utsätta sig för den självsvält de gör på ön. För man kan ju faktiskt kalla det självsvält... det är ju frivilligt.

Susanne ville inte bara ligga och sova hela dagarna och be de andra rösta ut henne och tyckter ett avhopp var ärligare mot tittarna. Ärligare? Hur menar du nu, Susanne? Det där låter lite som ett försök att rättfärdiga beslutet att hoppa av. Ärlighet har inget med saken att göra i en dokusåpa som bygger på att bilda pakter och ljuga för varandra för att få stanna kvar. It's the name of the game dear...


Image and video hosting by TinyPic

No comments: