Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Från hjältinna till ilsken bedragen hustru

Sunday, November 29, 2009

Från hjältinna till ilsken bedragen hustru

Mystiken kring Woods bilolycka tätnar. Elin, som igår beskrevs som en hjältinna som räddat sin man ur den krockade bilen, ska i själva verket har jagat Tiger med golfklubban efter ett uppslitande gräl med maken. Tiger själv vill inte prata med polisen, som utreder om brott begåtts.

Jag tror såhär. Tiger blev trött på Elins tjat om att han varit otrogen med den i National Enquirer och Aftonbladet utpekade älskarinnan Rachel Uchitel, söp sig full. spöade Elin och gav sig av i bilen mitt i natten för att supa sig ännu fullare på nåt pilserhak i närheten. Krockar och sen vet alla resten av historian.

Nä, jag kanske inte riktigt tror att det gick till så, men vem vet... och kan kvällstidningarna, kan väl jag.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

CiBag said...

Det här är ju riktigt spännande! Tur att du uppdaterar oss om skvallervärlden, hanna :)

Hannastacia said...

Klart jag gör! Jag är en skvallerjunkie :D

Stig Palm said...

Hon f.d. barnflickan Elin kanske skulle ha tagit en kurs hos Anna Anka innan hon gifte sig med Tigern?
Ett "blowjob" på morgonen kanske skulle hållit Katten lugn över dagen?