Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Behöver ny badkarslektyr

Tuesday, November 24, 2009

Behöver ny badkarslektyr

Nu har jag läst ut "White Line Fever" av Lemmy. Det tog vad? ett halvår. Förutom några fyndiga rader, var den prick lika kass som alla andra kändisbiografier. Varför jag envisas läsa dem begriper jag inte, men nu är jag sugen på Nikki Sixx "The Heroin Diaries" som jag såg fanns på Ekersch häromdan. Får väl se vad jag tycker om den... antagligen om ytterligare ett halvår, men jag förutspår att det inte kommer bli nåt positivt betyg.

Denna bok följer motorn i tidernas vildaste rockband – Nikki Sixx och Mötley Crüe – under bandets vildaste år, 1987. Julafton 1986 påbörjar Nikki Sixx sin dagbok som han skriver i varje dag fram till den stund 1987 då han överdoserar och blir förklarad tekniskt död.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Daniela said...

The Heroin Diaries är skit bra! Absolut värd att läsa :D