Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sonisphere day has come

Saturday, July 18, 2009

Sonisphere day has come

Börjar väl med en recap från gårdagen. Efter att ha slappat i soffan nåra timmar åkte vi till Bella Italia, en pizzeria vi inte ätit på förut, och mötte upp Matte. Vi dela på en kebabpizza och jag ät lite besviken... alldeles för mycket sås som nte var direkt go.

I brist på annat åkte vi sedan runt i (och utanför) Värnamo ett bra tag innan vi drog till McDonalds där grabbarna köpte milkshake och jag tog en McFlurry Marängswiss. Efter det mötte Cicci upp och vi hängde lite hemma hos Christian innan vi insåg att det var alldeles för varmt att vara inne så vi gick ut på en promme. Cicci lärde oss en nygammal lek: Puh-pinne, som innebar att man kasta en pinne i ån från ena sidan bron och den pinnen som kom först fram på andra sidan vann. Mycket spännand och givande. Tack, Cicci för att du delade dina lekkunskaper med oss.

Sen kom Gurra och hämta upp oss för en husesyn i rucklet han köpt. Det såg i princip ut som förra gången, frutom att han rivit upp golv och grejjer i badrummen (eller det som en dag ska bli badrum). Kort från kvällen kommer senare, för jag orkar inte lgga över dom nu.

Vakna klockan 7 och tyvärr är det mulen och några regndroppar dalar ner från himlen. Jag tänker dock inte låta detta ta ner mitt humör, för det kommer bli så otroligt roligt idag oavsett.

Klockan 9 bär det av och jag har en hel del pyssel att hinna med innan dess, så jag hinner inte skriva så mycket mer nu. Rapport (och förhoppningsvis lite bilder) kommer såklart när vi kommer hem.

2 comments:

Eva said...

Lever Hanna?

Hannastacia said...

Hanna lever