Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Otrooligt!

Sunday, July 12, 2009

Otrooligt!

Idag skiner faktiskt solen och himlen är blå! Det trodde jag inte och det känns som evigheter sen. Har ett fullspäckat schema idag känns det som. Ska strax ner och se om tvättstugan är ledig så jag får lite rent inför semestern. Blir antagligen lite skönare att springa idag, men antagligen är det prick lika blött i spåren som igår. Blir till att hoppa sicksack runt sniglarna igen. Sen ska jag ta HellSaab på lite uppfräshning innan jag lämnar tillbaka honom idag. Kommer faktiskt sakna honom lite. Otroligt va man blir bortskämd fort med att ha tillgång till bil. Fast jag har ju tillgång till han ändå, mer eller mindre.

Vad eftermiddagen har att erbjuda tar jag sen... inte helt bestämt, men det finns en del att välja på som måste göras innan fredag och om jag gör så mycket som möjligt idag är ju bra.

Nu blire kaffe.

No comments: