Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Insomnia deluxe

Monday, July 06, 2009

Insomnia deluxe

Inatt har jag nog sovit det sämsta jag nånsin varit med om. Kan inte riktigt fatta varför för jag var toktrött när jag la mig och det har inte varit sådär hysteriskt varmt heller, men endock känns det som jag inte sovit en blund. Och nu ska man upp och jobba... vill inte. Det är kolsvart ute (nästan i alla fall) och just nu skulle jag nog kunna sova bättre än nånsin. Känns som det kommer bli en hektisk vecka. 2 av de "stora" doktorerna kommer tillbaka och gästspelar denna vecka och det kommer garanterat bli fullt ös för oss tre som ska serva dom. Å andra sidan kan det ju va bra, för det lär ju gå snabbare än va förra veckan gjorde.

Anlände hem vid ca 21.30 och bilfärden hem gick otroligt smidigt. Inte alls mycket trafik. Dock en massa skyfall, men angelägen att komma hem körde jag hela sträckan utan paus. Ska såklart berätta vad vi hitta på i lördags och söndags, men det får bli i ettermeddah det.

Hoj så long

No comments: